منتديات الوحدة للتربية والتعليم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى التربية والتعليم بالمغرب
 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 Comprehension Assessment: A Classroom Guide

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
calla lily
عضو مشارك
عضو مشارك
calla lily


عدد الرسائل : 41
مقر العمل : rabat

Comprehension Assessment: A Classroom Guide Empty
مُساهمةموضوع: Comprehension Assessment: A Classroom Guide   Comprehension Assessment: A Classroom Guide I_icon_minitimeالأربعاء فبراير 10, 2010 7:25 pm

Comprehension Assessment: A Classroom Guide



Comprehension Assessment: A Classroom Guide 1220367195_51npru1rbgl

How can busy teachers successfully manage the complex task of assessing
their students' reading comprehension? This invaluable book--the first
stand-alone guide on the topic--presents reliable, research-supported
guidelines and procedures for K-6 teachers to use in the classroom.
Through practical tips and realistic examples, the book demonstrates
time-saving ways to implement and adapt a wide range of existing
assessments, rather than creating new ones. Also covered are strategies
for conducting multiliteracy assessments, using classroom assessment to
complement standardized testing, accommodating response-to-intervention
mandates, and linking assessment to content-area instruction.


The link:

http://www.4shared.com/file/186592568/da354cca/Comprehension_Assessment_A_Cla.html



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
Comprehension Assessment: A Classroom Guide
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» Language Testing and Assessment: An Advanced Resource Book
» a handbook of classroom english
» A Guide to Teaching Practice
» INTERESTING ARTICLES ABOUT CLASSROOM MANAGEMENT
» 'What Else Can I Do With You?' - Helping Children Improve Classroom Behaviour

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات الوحدة للتربية والتعليم :: منتدى تـعـلـــــــــــم اللـــغــــــــات :: Only for Teachers of English-
انتقل الى: